GONE BY CHRISTMAS

 
Idag är det den 6:e september och exakt 109 dagar kvar till julafton. Den känns med andra ord fortfarande en bra bit bort, och vanligtvis brukar jag inte ägna julen en tanke förän typ december. Jag älskar julen, men är ingen fanatiker som handlar julklappar i juni och stressar ihjäl med förberedelser, utan jag tar det hela med ro för att låta högtiden behålla sin lugna och mysiga stämning. Julen är ju en sådan tid på året då man spenderar tid med sina nära och kära, och så har det varit även för mig i alla år vilket är helt underbart. I år känner jag dock att jag vill hitta på något helt annat än det klassiska julfirandet man gjort om och om igen sedan barnsben, och därför håller jag och gubben på att kolla på en resa ett par dagar över jul. De spelar sin sista match innan juluppehållet den 22:a december och har sin nästa match den 27:e, så det handlar inte om många hellediga dagar och därför heller ingen lång resa, men jag måste säga att det känns så sjukt, jäkla kul att få fira allt annat än en traditionell jul. Dessutom är det perfekt att passa på när man redan befinner sig 140 mil hemifrån.

Kommentarer
Postat av: Michaela

London! Supermysigt

2012-09-06 @ 22:59:02
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja gör det :) tycker du gör rätt i att prova nÅnting nytt :) vad ha du funderat på? Kram Sandra

Svar: London eller Köpenhamn :) puss
Josefine

2012-09-07 @ 11:14:20
Postat av: Michaela

Svar: Haha ja jag hade också svårt att tro på att de skulle vara SÅ sköna. Men det var dem verkligen!

2012-09-07 @ 13:45:44
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0