stop waiting for things to happen, go out and make them happen

image description

 

Så var första dagen på den nya kursen avklarad. Bilden avslöjar nog vad det är för kurs det handlar om och jag kan säga att so far är det skit-intressant. Jag har länge känt att jag någon gång i framtiden vill ha mitt eget företag (all jobberfarenhet jag har so far har fått mig att inse det) och även om det ligger rätt långt fram i tiden så passar det perfekt att gå den här kursen nu när jag har tiden. Jobben jag har är inga fasta tjänster så jag har möjligheten, och det handlar bara om 2 veckor så det är ingen lång period. Dock hoppas jag att jag kommer in på utbildningen jag sökt till hösten också. Skulle eventuellt kunna kombinera den med eget företagande. Men vi får se, jag och gubben kommer ju att lämna Övik och bara det kommer att bli sjukt spännande!😁✌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0