this christmas you'll be mine


I morse när jag och mamma vaknade var det skitfint väder ute, så vi tog en promenad runt i skogen på 1½ timme. Eftersom det regnade konstant hela dagen igår så var det omöjligt att gå ut då, så det kändes bra att ta igen idag istället. Nu regnar det dock lika mycket som igår, phett drygt! -.- Fast.. hellre regn än snö, tror jag. Eller hade det inte varit för att det blir så jävla kallt om vintrarna hade jag föredragit snön, jag älskar vintern till viss del. Julen, hockeyn och skidåkningen framförallt, och innan jul this year släpper Justin sitt julalbum ♥ det är bara September men jag LÄNGTAR! Jag är julnörden som alltid plågar min familj med att spela julmusik dagarna i ända, och i år kommer jag lätt att terra dem med Justins jullåtar istället. Kommer bli sjukt kewl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0