life is a tough crowd


Blev väckt 06:30 imorse av att Daisy lekte med en av katterna, sedan får jag ett sms 10 minuter senare om jobb så det var bara att kliva upp och åka iväg och arbeta några timmar. Trodde aldrig att jag skulle säga det men; faaan vad kul det var att jobba!!! Jag har varit rastlös och haft ångest över pengar alldeles för länge nu, så jag är FETT TAGGAD på att jobba och tjäna pengar igen. Och nu har jag faktiskt kommit överrens med mig själv att börja Spara. Jag ska sluta köpa skit hit och dit, för det är de små utgifterna som små småningom drar iväg och blir dyra i längden. Så från ochmed nu är det jobba, tjäna pengar och spara som är prio ett för mig. Tycker faktiskt att det är ett ganska moget beslut av mig! :] Ett tråkigt men moget beslut, rättare sagt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? :)

2011-09-05 @ 15:38:11
Postat av: Josie

Jag jobbar åt Brux :)

2011-09-05 @ 15:53:00
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: M

Tack babe!

haha jag vet,blir alltid så när man klipper lugg men jag var så less på mitt hår så va gör man :P

Fick för mig att klippa lugg för 2 timmar sen och nu har man en :P Jag älskar att vara impulsiv!

Postat av: sandra deeeeee ;)

Jag är inne på samma plan Jossan =)) Puss sandra e

2011-09-05 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0