don't just be a part of the system


Vad är grejen med små killar som sjunger så jävla bra och gör så jävla grym musik?! Två jag börjat lyssna på jätte mycket nu är Cody Simpson och Ulrik Munther. Lika talangfulla båda två!! Riktig feelgood musik, tycker jag :* men hallå, Cody är liksom 14 år?! Welcome to my silly life, haha. Fast man skulle kunna tro att det var tvärtom, att det är Ulrik som är 14 och Cody som är 17 alltså... aja, spelar väl egentligen ingen roll hur gammal killen är när man bara ska lyssna på hans musik ändå! :]

( min CODY-lista & ULRIK-lista @ Spotify )

Nä, nu ska jag sluta blogga på en fredagkväll. Snacka om no-lifer... ! Pff

Kommentarer
Postat av: H

Älskar Cody! Så jävla söööt! :D

2011-09-17 @ 15:05:06
Postat av: denise

sv, ja det har jag. snubblade in i din blogg på nått sätt och kände igen dig.. Men trodde inte du skulle minnas mig, haha. ;D

2011-09-17 @ 18:20:52
URL: http://deniseahlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0