reblog if you're sick of your life right now


Fan, jag har tappat bloggsuget. Jag känner mig inte särskilt motiverad för tillfället och inte nog med att vädret gör mig på dåligt humör, nu har jag dessutom gått och blivit förkyld. Maah! Det jag roar mig med nu är typ Disney Channel, Twitter, tankade serier och filmer och att skriva på min bok. Dvs leva mig in i olika fantasivärldar, och det är väl inte så kul för er att läsa om så jag vet inte hur mycket update det kommer bli här framöver. Pallar inte skriva bara för att skriva liksom (typ som jag gör nu).

Sedan känner jag att jag bara blir mer och mer uttråkad av min livssituation, jag är långt ifrån nöjd med den här tillvaron -.- jag vet exakt vad jag vill göra så det är inte det, men för att ta mig dit behöver jag ett jobb (dvs pengar)! Allt skulle lösa sig bara jag slapp gå hemma för det finns fan inget värre, snacka om slöseri med (livs)tid. Men aja, allt brukar ju lösa sig förr eller senare and until then får jag göra det bästa av situationen. I alla fall försöka.

Kiss and tell! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0