sorry for ever giving a fuck

image description

 

Helluuu my little friends, kom hem från nya jobbet för en timma sedan ungefär, jobbade 7-16 och det gick bara bra. Känns skönt att ha score:at ännu ett extra jobb, dem kan man inte ha för många av när man inte har något fast jobb!! Blir jobb även imorgon och då ska jonna med också, haha askung ju. Nu har jag i alla fall precis lagat/käkat middag och ska snart ta tag i skitdisken och sedan duscha innan jag tänker slänga mig på soffan och äta godis och inte röra mig en millimeter till idag. Ska bli så jefla skönt ♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jättekul att läsa din blogg, superfin och lättsam :) Vad har du hittat för jobb? Vore kul om du berättade lite, har själv ett par extrajobb och du har så jäkla rätt i att dom kan man inte få för mycket av :)

2011-11-08 @ 20:20:01
Postat av: Sofia

vill bara säga tack för att du röstar på mig till Lucia! :)

2011-11-20 @ 12:11:13
URL: http://sofiahagglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0