last call for alcohol


Kvällen igår var väldigt.. dramatisk.
Ingenting jag vill förklara närmre här dock,
det är glömt och förlåtet och nu blickar vi framåt.
Det ger ingenting att älta det som varit, och alla gör vi misstag liksom.

Annars hade jag en jättetrevlig kväll med 5 härliga brudar.
Vi gick till Ogga som styrde förfest och fan, jag har nog aldrig sett så mycket folk där nångång.
Träffade massor av nya människor vilket var superkul!
Dock gick vi rätt tidigt mot krogen eftersom vi visste att köerna skulle vara helt sinnessjuka.
Vilket de också var på Olearys, så jag och Emelie gick ner på Harrys istället.
Dansade, shottade vidrig tequila och avslutade kvällen på kebaben.

Idag är jag seg och trött och längtar nåt grönjävulskt efter en flottig pizza.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Japp, den finns kvar : )

2011-01-09 @ 22:29:15
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0