love you like a love song



Fan vad dagarna går fort alltså, snart redan slut på denna onsdag också ;O idag har jag iallafall hunnit med ett besök på tråk arbetsförmedlingen, och sedan mötte jag upp Em för en lunch på Reuterdahls, lätt stans bästa och mysigaste café! Alla de andra tråkiga cafékedjorna kan ju slänga sig i väggen ir nåt, fikat där är inte alls lika gott. Vi käkade en skitgod sallad och sedan tog vi en runda i affärer. Lyckades få med mig en blå stickad tröja, ett silverhalsband med ett litet kors och två bastoppar från Cubus (som jag tror kommer åka tillbaka - impulsköp) mamma kom och hämtade mig efter jobbet och när jag kom hem igen tog jag med mig Daisy på en skogsprommis. Efter halva vägen började det dock att SPÖREGNA och det slutade med att vi tog skydd under en gran och jag stod och storlipade, tyckte så synd om mig själv! ;d haha fail...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0