Rosie's dinner.

Det är tråkigt att uppdatera bloggen när man inte har några bilder ifrån det man tänkt uppdatera om, men skitesamma jag gör det iallafall och hoppas på att bilderna dyker upp om någon dag.


Igår styrde Rosanna middag ute på Hornön. Åh, Hornön. Där hade vi sommarstuga som barn, kan jag berätta för er, och det är heeeelt underbart fint där. Vi käkade fläskfilé med hasselbackspotatis, dom andra drack vin och jag trocadero (eftersom jag körde) Sedan spelade vi spel, snackade massvis, fotade med Rosie's systemkamera och hade allmänt jättetrevligt. Trots att jag var spiknykter skrattade jag minst lika mycket som mina fulla vänner (dock inte åt "aliabi", haha), och det är ett jävligt bra tecken på att man har lika kul med som utan alkohol när man umgås med riktiga vänner. 

En rolig händelse ifrån kvällen:
Jag och Rosie gick ut för att kolla till motorvärmaren på min bil, vi skulle ställa in timern så att bilen skulle vara varm när vi skulle åka. Först fattade vi ingenting, Rosie vred och slet i timern medan jag lyssnade efter motorvärmarljudet som skulle dra igång. Men ingenting hände, så till slut drog Rosie ur timern ur vägguttaget och började pilla på den, varpå jag efter ett tag utbrister "nu, nu hör jag den!", och springer iväg glatt och kollar. Rosie börjar skratta och svarar "ehm, jag drog nyss ur kontakten från väggen?" = med no ström. Haha, snacka om blonde-moment.


Kommentarer
Postat av: anapanda

Hej! Jag har en omvänd frågestund på min blogg och ställer alltså en fråga till mina läsare. Vill du vara en av dom som ger ett svar? Kika in på min blogg och svara på frågan i så fall! :)

(imorgon eller nästa dag väljer jag ut några svar och publicerar på bloggen tillsammans med dennes bloggadress = gratis reklam!)

2010-01-30 @ 12:08:39
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Haha yes det är jag i vitt med det blonda håret! :D

2010-01-30 @ 12:09:03
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0