OS/Vancouver.


Innan OS drog igång brydde jag mig inte särskilt mycket om att det skulle dra igång heller, men nu när det har gjort det tycker jag att det är sjukt roligt. Jag visste inte ens hälften om alla grenar innan det började som jag vet nu när det har gjort det, och det var säkerligen därför jag var så ointresserad också, men nu när jag däremot vet vad det handlar om är det jävligt kul att följa. Särskilt skidåkningen! Som jag skrev tidigare, skidåkare är grymt snygga, hehe. Men det också en jävligt spännande sport. "Dock är det bäst att zappa imellan de olika tävlingarna, att stirra för länge på samma kan bli lite trist i längden" kommenterar den nyblivna OS-nörden. Jag alltså ;) Ett annat plus med OS är att det alltid finns något att titta på på tv'n.

Så alla kanaler som inte visar OS kan ju ta sig i brasan!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: ja precis man behöver inte oroa sig för vad man ska hitta på om kvällarna direkt :)

2010-02-18 @ 17:39:15
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Solid Snake

Jag är tillbaka igen, jag är egetligen bara intresserad av OS om vi tar medalj ;=)



Kan du vara snäll och säga till mig när så sker...

2010-02-18 @ 19:18:25
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-02-18 @ 20:14:55
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Emily

Själv älskar jag alla OS-fria kanaler för tillfället ;) Hehe. Men sen så HATAR jag ju sport också så det är väl ine så konstigt.

2010-02-19 @ 08:31:55
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0