Kul humor ni har, verkligen!

Vart så jävla lack igårkväll när jag skulle kolla The Hills på MTV's hemsida. Jag har alltid kollat avsnitten på den sidan, och det har aldrig varit några som helst problem. Ja, tills igårkväll då. Då envisades det med att stå att videon inte var tillåten i min region, eller nåt sånt skit. Ba va? VAFAN! Fungerar det inte ikväll kommer jag go bananaz, jag klarar mig inte utan min dagliga The Hills-dos fan..

..plus att jag vart lack imorse också när Sverige ÅKTE UR OS! Hur fan lyckas dom? Dom är ju fan skitbra, och så spelar dom så där lame? Inte okej. Jaja, Kanada kommer väl ändå vinna.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Sådär blev det för mig med igår!:O Om det blir så igen, prova att uppdatera sidan bara. Det gjorde jag och då funkade det:)

2010-02-25 @ 20:19:22
Postat av: Josie

Hedvig: jag uppdaterade sidan säkert 50 gånger, men det vägrade fungera iallafall :( Dock kunde jag se halva avsnittet men sedan var det stopp, och samma sak är det ikväll :(

2010-02-25 @ 21:47:32
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Funkar visst inte för mig heller nu:( Har inte tittat på The Hills tidigare men har plöjt igenom säsongerna och är i mitten på fjärde nu:P Sjukt tråkigt att det inte funkar..! Har du tittat på den amerikanska MTV-sidan eller? Det har jag gjort men är det samma problem på den svenska tro?

2010-02-25 @ 22:58:14
Postat av: Josie

Hedvig: men åh vad tråkigt. Ja precis, jag har tittat på den amerikanska sidan. Man kan inte se avsnitten på den svenska heller :( nu har jag dock laddat hem ett avsnitt för jag fick såna cravings..

2010-02-25 @ 23:14:41
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Gud så tråkigt:( Hoppas att det löser sig snart!

Haha ja det är rätt;) Synd bara att det inte funkar, för det är ju så smidigt att titta på hemsidan utan att behöva ladda ner!

2010-02-26 @ 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0