Hoffmaestro

Helgen kommer spenderas i Sundsvall. Mja, jag åker dit över helgen för att hälsa på K, ska bli sjukt mysigt och trevligt. Åker imorgon och stannar till på söndag. Perfect for me right now, som verkligen behöver komma bort från den här stan ett tag. Det bästa av allt dock, är att vi ska se Hoffmaestro på Aveny på lördag! :D Det ser jag verkligen framemot, kommer bli grrrymt.

Jag har konstaterat att jag ser artister och band live alldeles för sällan och det är jävligt synd, för det är bland det roligaste som finns. Dock är det väl inte så konstigt med tanke på att den här stan aldrig drar hit någon vettig värd att se heller. Fast, man kan ju faktiskt flytta röven dit bandet är också.. mm, värt att lägga på minnet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag går också på konserter alldeles för sällan, dock för att lilla piss Arvika bara drar hit band på festivalen och sen för att det kostar så sjuuuuuuuukt mycket pengar att åka till Göteborg/Stockholm.. Borde va billigare :P

2010-04-08 @ 21:30:11
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Hoffmaestro är craaaazyyy att se live, har sett dom två gånger och det är fan det sjukaste alltså :D stod längst fram senast och jag fick nackspärr efter allt skakande av huvud och blåmärken på benen och revbenen efter trycket av publiken mot staketet. men det är stört värt, så jävla kul :D bloggade om det, såg dom 27 mars om du vill kolla bilder höhö ;)

2010-04-09 @ 00:19:27
URL: http://remind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0