2/4 Långfredag


- nyponsoppe-shotts, yummy ^^

- hade bad hair-day igår, klaga inte

- vodka/lime, så jävla goda

- naaw, söta

- råkade paja min 22,50 kronors bronzer på toaletten, och voíla! bronz everywhere

- olofloflofloflof, haha

Hade egentligen tänkt go bananaz ikväll, men blev impulsfest igår istället. Jag och Maria gick till Per som flyttat in i ny grymt fin lägenhet, där en massa annat folk också började kvällen. Vi drack Sourz-drinkar och nyponsoppe-shottar! Haha, låter ju sjukt det där sista men det var faktiskt jävligt gott. Likör 43, varm nyponsoppa och grädde - mums. Per's kusin kan hon! Vid 12 tog vi taxi ner till Oleary's, lazy som fan med tanke på att Per bor ca. 200 meter ifrån, men det var Andrés förslag faktiskt! Där smet vi in före alla andra, fast det var ändå inte så lång kö så jag ska inte skryta. Det var inte särskilt mycket folk där inne heller, men det gjorde inte så mycket. Grabbarna söp ner oss så vi hade kul iallafall, haha. När krogen stängde tvingade vi med Per och Filip till Kebabcity där vi köpte 3 pizzor som vi fläskade i oss på efterfesten. Jag och Maria åt varsin och dom andra 4 fick dela på den sista, haha. 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha var det du!? såg den där jävla bronzern! Såg dig härom veckan på olearys, bakifrån. Hajjade till för att du var så grymt snygg i håret - uppsatt i hästsvans, du passar grymt bra i det!

2010-04-04 @ 18:28:01
URL: http://www.elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0