Fråga om löshår



"Skulle du inte kunna visa/beskriva hur du gör när du "sätter in" ditt löshår? Clips? Lim? Själv har jag en del problem, får det aldrig att se riktigt naturligt ut. Tacksam för svar."


Fick en kommentar av en anonym som undrar om jag kan beskriva hur jag gör när jag sätter i mitt löshår. Mina clips alltså. Och ja det hade jag absolut kunnat göra om det inte vore för att jag tycker att det är lite svårt att förklara. För mig är det så simpelt, jag gör ju det varje dag liksom :P Men jag hittade en bra guide här♥ på hur även jag fixar löshåret. Dock har jag ett färdigsytt set den här gången, med betydligt fler clips än bara 3, men det är ju en smaksak! Såklart att det är jobbigare att sätta i fler träns med fler clips, men ju fler clips desto mindre ont får du av dem :) För ja, det gör ont att ha löshår..

Nu har jag ju inte sett vare sig dig eller ditt löshår, men om du tycker att det ser onaturligt ut kanske det beror på att du måste klippa in det i ditt eget hår? Om du inte redan gjort det förståss :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Nej, klart att hon inte ser lika extremt ut. Men jag tycker att de har liknelser över ögonen.



Jag förstår ändå Heidis mamma, för det mesta hon sa var sant. Heidi har alltid varit full av självförtroende och nu är det i princip nere på noll. Och hon var vacker förut, hon var snyggare innan, enligt mig själv i alla fall. Men det är ju hennes val, klart att hennes mamma ska stötta henne, men jag hade nog också reagerat starkt om min dotter helt plötsligt hade gjort 10 ingrepp

2010-04-29 @ 23:02:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Josie

Michaela: Yes klart att morsan hade en poäng, men Heidis mamma är verkligen en dramaqueen. Face it liksom. Genom alla säsonger som gått har hon alltid suttit och bölat över allting och varit sjukt dramatiskt. Förstår Spencer som inte kommer överens med henne faktiskt, iallafall inte i serien. Kan ju vara annat på riktigt förståss

2010-04-29 @ 23:21:04
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0