Shop 'til you drop, or something

Var på stan tillsammans med Sandra iförmiddags. Alltså seriöst, vi två borde inte gå på stan tillsammans. Det är som att placera två tjocka ungar i en godisaffär, för fan. Jag vet inte vad vi lider av men, eller vad fan säger jag? Jag vet precis vad vi lider av och det är stort, jävla shoppingberoende! Visserligen är jag snål, men trots det ändå en hemsk slösa. Hur går det ihop? Vet ej, haha. Vet bara att jag impulsköpte ett par grå, skitkorta mjukisshorts och en oversize tröja på Bikbok (som åker tillbaka på fredag) Impulsköp är fan aldrig bra, det slutar alltid med att jag lämnar tillbaka dem ivilketfall. Shortsen är jag dock nöjd över, såna kan man aldrig få för många utav.

Just nu är det dock så mycket mer än bara ett par shorts jag vill ha. Jag vill ha klänningar, jag vill ha ett par jeansshorts, jag vill ha en ny parfym, en nagelförlägning, och en ansiktsbehandling, och jag vill ha ett par bruna gladiatorsandaler och en ny bikini.. and the list goes on and on and on. WIKKED!



Den här fina klänningen ska jag iallafall beställa på Nelly inatt, för då är det tydligen rea där!


Kommentarer
Postat av: Emily

Nja, jag tycker inte att de är så beska faktiskt. Mest sura ofast :) Och det gillar jag. Men den här var riktigt jävla söt och det var supergott :)

2010-04-14 @ 14:26:31
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Åh shortsen såg grymt mysiga ut ju! Jag skulle behöva en hel drös med sånna

2010-04-14 @ 15:16:14
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: M:et

Mmm, det är härligt! :) Känns bara så rätt, helt naturligt likosm! inge trams, inget spel! I like it pure :)



Ok, vad bra att du får sällskap av mamsen :) Mammor är fördjävla bra att ha ibland, hehe :)



Jo, det är rea inatt, är du inte medlem där? Idag fick man ett mail med lösenord eftersom rean inte är allmän förän i morgon fm. Så checka den om du fått nått :)



-keep it real-

2010-04-14 @ 15:46:56
URL: http://werkestam.myblogg.se
Postat av: Maria Nyberg

Haha, det var den där klänningen jag beställde i morse :P

Gick in en snabbis och såg den och blev lite besviken att jag beställde den andra vita igår. men jag ska väl ändå måste skicka tillbaka någon så.. haha svårt det kommer bli att välja :P

Beställde även de här i morse; http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/nelly-shoes-427/biasia-427355-1/



Åååh. ge mig obegränsat med pengar!

Funderar på att göra läppförstoring till sommarn förresten. Ska vi gör't? :) (om jag har råd och får ha kvar jobbet vill säga)

2010-04-14 @ 16:57:01
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0