The perfect weekend


sanna
och jag! fräscha va? jag var faktiskt jävligt nöjd med min look igår, ba va?

sofie, sanna
och katja :)

alla var på g, så sjukt bra stämning!

dock var det jävulskt varmt och svettigt, syns om inte annat på katjas min och min stripiga lugg ;D

vi gillar bacardi♥ även att dom har fått in tre nya smaker!

Kön till Aveny igår var helt sinnessjuk. Inte nog med att folk klättrade på varandra som vilda apor, och inte nog med att jag ett tag trodde att jag skulle klämmas till döds, förköpskön var lika enorm som den där folk inte hade förköp. Helt sinnessjukt, som sagt.. När mitt tålamod var nästintill helt slut så lyckades vi dock äntligen komma in och helvete vilken tur för fan vad värt. Hoffmaestro är LÄTT utan tvekan det bästa livebandet jag har sett, ever. Så jävla ös! Tror inte att det fanns någon på Aveny som inte svettades floder dock, helt sjukt vad varmt det var. Plus att mina killer-heels var ett jävligt dåligt skoval, hade fruktansvärt ont i fötterna. Men det gjorde fanimej ingenting, för det var sån otrolig stämning. Åh, vill se dem igen! Och igen, och igen ;D Har verkligen haft en sjukt trevlig helg med Katja och Sanna, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0