The dreaming days were the mess was made

Har varit och jobbat nu på morgonen. Tro om man ska orka med ett stadsbesök också.. hmm. Jag vet att jag är lat, men jag borde verkligen uppsöka arbetsförmedlingen. Råkade uppenbarligen missa min tid jag hade där häromveckan vilket jag inte tror var så uppskattat hos dem. Eller inte för att jag tror att dom bryr sig egentligen, det är nog snarare jag som får sota för det genom att dom skriver ur mig eller något liknande. Dessutom borde jag uppsöka Big Street Tattoo också. Nej inte för en tatuering såklart (tror inte att någon sådan kommer hamna på min kropp faktiskt), utan för att mina porriga skor finns där. Webbshopen som vi beställde dem ifrån, Melita.se, drivs nämligen därifrån så nu kommer jag få dem direkt i handen istället för på posten. Kung, va?





Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja och det enda vi har som har relativt stort budgetutbud är Glitter. Men där tar allt slut och come on, så mycket finns det liksom inte. Och det tar slut så jävla fort på alla klädkedjor som kommer med smycken också

2010-04-07 @ 13:26:47
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0