Sundsvall tomorrow


Åh, jag gruvar mig för att gå och lägga mig! Jag kommer gömma mig under täcket och hoppas att spökena inte kommer åt mig då. För sova måste jag ju. Imorgon blir det att kliva upp i tid, för då ska jag nämligen på en visit till Sundsvalls sjukhus. Funny, huh? Jag gjorde ju en operation där år 2oo6 och nu är det alltså dags för en (sen) 3-års koll. Hoppas allt ser ut som det ska, för jag orkar fan inte dras in i den där skiten igen. Det slipper jag helst.. Vi ska även hälsa på morfar för en fika, och förmodligen blir det en snabbis på IKEA också. Kommer bli grymt, och mamma och jag kommer go baaaananaz som alla andra fruntimmer gör när de sätter fötterna innanför IKEA's dörrar. Stackars farsan! xD


Kommentarer
Postat av: Michaela

IKEA är grymt ju

2010-04-06 @ 00:00:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0