Spring for life


Mums på denna dag, vilket väder vi har! Nu är våren verkligen här på riktigt. Vet att snön redan har försvunnit nere i söder men här ligger den envist kvar, även om det töat bort stora mängder bara de senaste dagarna. Snart är den nog helt försvunnen här också, vilket ska bli grymt skönt. I'm so ready for summer now ;)

Var till tandläkaren imorse iallafall, och var beredd på att få laga en jättebamsing till hål i och med de förjävliga ilningarna jag har, men se på fan; jag hade inga hål alls? Både tandläkaren och hygienisten tyckte att det var mycket konstigt, för tanden såg hur fin ut som helst ut både på röntgen och irl. Så de la helt enkelt bara på lite plast i groparna samt lite flour som smakade banan. Men det hjälpte inte ett skit, och nu får jag dras med de här ilningarna och hoppas på att de försvinner av sig själv. Tydligen ska dem göra det, sa dom. Men jag hatar att vänta på att smärta ska försvinna av sig själv! Nästan så att det hade varit bättre att det varit ett hål så att det hade kunnat lagas på en gång. Jävla nerv..


Kommentarer
Postat av: Emily

Nej, jag gillar inte henne heller. Usch! Men häften av låtarna var riktigt jävla bra iaf. :)



Ja, de var jävligt snygga! Och de blir liksom inte så höga eftersom det är platå, vilket fötterna ofta är jävligt tacksamma för ;) Hehe. Förstår att du är riktigt nöjd med priset, helt klart grymt värda det!

2010-04-13 @ 18:30:17
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0