Nytt löshår - check!


Idag kom mitt löshår - wiie.
Tyvärr kände jag inte att jag hade råd med det äkta europeiska dock, så det äkta kinesiska fick duga. Även om jag verkligen ville ha det dyrare håret! Men 16OO spänn kändes för saftigt, med tanke på att jag ska slinga håret på en salong imorgon också. Och även att det är en massa nya kläder och annat som jag "måste" ha. Fan, jag hatar att vara shoppingberoende. Fast mest av allt hatar jag att ha lite pengar. Men jag blir verkligen så trött på mig själv. Får världens ångest om jag vet att det finns kläder som jag vill ha på affärerna men som jag inte har råd med. Det känns som att de bara ligger och väntar på mig och om jag inte köper dem kommer någon annan att hinna före.. ;/ PSYKOBITCH. 

I wanna make millions! Påminn mig om att jag måste börja göra det ;)


Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHAH jag är precis likadan! Får panik när jag tänker på att någon annan kan hinna före mig och att det kan ta slut.



Ja jag känner så väldigt ofta nuförtiden. Från både såna jag inte bryr mig om OCH nära vänner. Jag ställer upp och finns där, jag gör dessutom saker för dem för att jag vill. Men sen får jag dessvärre inte något tillbaka, knappt ens en värdig uppskattning.

2010-04-22 @ 20:28:38
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: M

Ååååh jag vill verkligen men min frisör sa att det är bättre om jag låter mina "toppar" blekas lite mer innan jag gör min slingor...BULLSHIT tänker jag!Folk gpr från mörkt till ljusare hela tiden så då ska jag ocksp kunna göra det!!!



Jag ska försöka lägga upp bilderna imorgon :)

2010-04-22 @ 22:11:07
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: thanks girl!

2010-04-23 @ 00:06:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0