Nervous


Mer naturlig än såhär blir jag inte

Någon är nervös idag. Och denna någon är jag. De ska nämligen höra av sig om jobbet ieftermiddag. Did I get it, or did I not? Sjukt spännande. Efter att ha sovit på saken har jag iallafall bestämt mig för att ta jobbet om jag får det. Som sagt, jag kommer ångra mig om jag inte ens ger det ett försök. Ger jag det ett försök och inte trivs, är det bara att åka hem igen. Övik finns ju kvar, och det är trots allt bara 5 timmar bort. Dessutom är det "bara" en 75% tjänst vilket innebär att jag kommer jobba ungefär 4 pass i veckan, och det händer att jag är ledig 3-4 dagar i streck ibland vilket ger mig plenty of time om jag vill åka hem några dagar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker de låter rikigt bra :) Som sagt övik finns ju alltid kvar;) Kul att testa på nåt nytt! Hoppas du får det! :)

2010-04-16 @ 12:51:36
Postat av: Jo

Du ska väl inte jobba i åre i sommar eller? Antar att det är vintersäsong!? Skitnice bild btw Grrrrymt söt!

2010-04-16 @ 13:30:50
Postat av: Josie

Jo: jo (hehe), jag ska jobba där över sommaren isådanafall. Det är jobb från och med maj isf, tror jag. Tack så mycket!

2010-04-16 @ 13:46:22
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0