Bitterf*ttan is in da house


©Folk som kommenterar och frågar om något som klart och tydligt står i blogginlägget. Förstår ni vad jag menar? Alltså om en person bloggat om en ny tröja och skrivit under bilden att den kommer ifrån H&M, så är det ändå ALLTID någon idiot som skriver "åh, vad fin! vars kommer den ifrån?" Eh, har ni lässvårigheter eller? Isådanafall borde ni hålla er till bild-bloggar. Jag tycker dessutom att det är ganska respektlös, för det visar ju tydligt att ni inte läser bloggen överhuvudtaget.

©Folk som fortfarande provoceras utav Kissie. Alltså, are u for real? Jag kan inte annat än skratta åt dom, precis som hon gör. Kissie är störtskön, så hur fan kan man vara så lättlurad och lättprovocerad?! Ta den här nya provokativa bloggaren Bezie också. Att han blivit känd genom att trycka ner andra stora bloggare och provocera till höger och vänster är ju fantastiskt (för honom), för jag trodde faktiskt att folk lärt sig vid det här laget.  

©Folk som spammar sönder stora bloggar. Jag har aldrig gjort, och jag kommer aldrig göra det. Varken spamma eller gå in på en blogg som spammat sönder kommentarsidan. Så lägg ner, för ni kommer ändå aldrig få en stor och populär blogg på det viset. In-se-fak-tum ;)

©Folk som kommenterar elaka saker anonymt i min blogg.
Om ni tvunget måste vara elaka så kan ni väl åtminstonde stå för vilka ni är också? Fast ne, ni är ju såååå trygga bakom datorskärmen, eller hur? Ingen kommer ändå aldrig få veta vilken fegis ni är, så vräk ur er er avundsjuka bara! :}


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller verkligen med!



Det är riktigt störande när folk frågar en fråga och så finns svaret i inlägget. Läser ibland Kenzas kommentarer och någon frågar alltid en fråga som redan står i texten. Åh, så störigt!



Förstår inte iheller hur man fortfarande blir provocerad av Kissie. Tycker att hon är riktigt skön och inte alls jobbig. Det är skitkul när hon provocerar och folk skriver kommentarer och tar åt sig och får utbrott. Hahahaha. Förstår de inte att hon provocerar för hon vill att folk ska reagera.. tydligen inte.



Folk som spammar andras bloggar med deras blogg. Die. Nej, dö inte. Hårt sagt. Tycker det är patetiskt att göra så. Alla borde bojkotta sånt, ta bort/inte godkänna såna kommentarer. Och inte gå in på länken som blir spammad.



Långt det blev nu, men stör mig verkligen på det så sjuukt mycket!

2010-04-16 @ 15:56:11
Postat av: Sandra

Något som jag stör mig på är "hej, ska vi följa varandra på bloglovin?" -.-

2010-04-16 @ 16:01:00
URL: http://sandrafalkvik.blogg.se/
Postat av: Josie

Sandra 1: Ang. Kissie! ja alltså jag kan verkligen inte haja hur folk FORTFARANDE kan störa sig så mycket på henne. Smart att förstå att hon redigerar läpparna ännu större än vad de egentligen är, brösten olika storlek osv. på sina bilder bara för att provoceeeera. De ser inte sådär hemska ut på riktigt ju, och det tycker man att folk borde förstå med tanke på att hon gör dem förjävliga på bloggbilderna. Ingen skulle gå runt sådär :P



Folk är verkligen dumma o.O

2010-04-16 @ 16:24:31
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Louise

Håller med totalt!

2010-04-16 @ 18:55:20
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0