April, april..

Kära, kära bloggläsare

Givetvis skojade jag om Australien-resan! Jag blev ärligt förvånad över att så pass många faktiskt gick på mitt extremt busiga april-skämt, haha. Trodde faktiskt inte att någon skulle göra det. Känns en resa till Australien som utbytesstudent som något jag skulle göra? Nja, i mina ögon tycker jag faktiskt inte det. Men det är klart, ni känner ju inte mig lika bra som jag gör! Haha, puss på er. Och även om det var ett tråkigt skämt så var det kul att luras, för det är något jag är totalt värdelös på. Det är aldrig någon som går på mina skämt ju. Förutom ni, haha! Nä, nu ska jag ge mig


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha fy fan för dig, gick på det utav bara helvete

2010-04-02 @ 10:35:37
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0