O9O9O9

Idag är det ett sånt här coolt datum, som det bara är en gång om året. Och inte ens varenda år, sista gången blir ju faktiskt 121212 eftersom det bara är 12 månader på ett år. Ja, jag kan jag! Jaja, det händer inget intressant och roligt i mitt liv just nu och just därför har jag så dåligt bloggsug (haha) Jag går i skolan, jobbar, umgås med Angelica (min enda vän!) och festar på helgerna. Och så fortsätter det liksom, från vecka till vecka. Visst det är trevligt, och ibland händer det ju faktiskt oväntade saker också, men dem händelserna bloggar jag ändå inte om eftersom det oftast är hemliga saker. Men ja, jag vill att något nytt, spännande och impulsivt ska hända snart. I'm waiting..


Kommentarer
Postat av: saaaaaandra

men jag är väl din vän bruttan? :O the bitch ;)

2009-09-09 @ 15:42:17
Postat av: katja

jag är oxå din vän , fast jag inte är bosatt i övik för tillfället ;) öhh vad är det för otur som har hänt dig. Nyfiken i en strut :D haha jag lär höra av mig óm det sedan moahaha

2009-09-09 @ 16:40:28
URL: http://katjamarianne.blogg.se/
Postat av: Josie

Sandra och Katja: ja klart ni är :D

2009-09-09 @ 20:31:16
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0