We've Got Them Lined Up, Shot Down

När man vaknar upp dagen efter och fortfarande känner sig full, är det ett tecken på att man druckit "lite" för mycket? Måste det vara. Var nog aningen för rund under fötterna igår, och jag skyller allt på de oemotståndliga lakritsshottarna. Det sjuka är bara att jag inte drack på långa vägar lika mycket som i Åre, och ändå var jag betydligt mer packad. Men som sagt, jag skyller allt på lakritsshottarna. Dessutom kändes det starkt som att jag delade ut pussar till höger och vänster. Jag är populär, jag inser det, och alldeles förjävla givmild. Får bli ändring på det. Tyvärr glömde jag kameran hos Jonna så några bilder kan jag inte lägga upp ännu. Men när jag kan det så tror jag att det blir mer bekräftat att fyllan var, vad säger man, märkbar. Typ. Nu ska jag ta två resorb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0