Big brother <3


Ååååh vad jag saknar Big Brother !
Varför, varför, varför skulle dom sluta med det? Kanske sämsta tv-beslutet ever, hallå. Saknar allt skitsnack och alla fester, intriger och bråk.  Konstigt nog (eller kanske inte så konstigt ändå, hehe...) så var alltid blondinerna i BB mina favoriter, och ingen har väl glömt Jessica? Gud, hon var ju det coolaste jag sett någonsin ! Jag ville se ut precis som henne, för jag älskade hennes stil och hennes platinablonda hår. Jag ville ha en likadan Barbie-tatuering som henne, och jag köpte till och med exakt likadana trosor som hon hade, haha. Från Lindex, knalloranga med Snobben på, haha jag är sjuk jag vet ! Tyvärr är hon ju inte alls lika snygg längre...

Kommentarer
Postat av: Betty

Jag Älskade också Big Brother!! Jag kollade Alltid på det:) Saknar det också... Jessica var rätt skön faktiskt! Även fast hon var lite väl omogen kanske (men det är väl dom flesta som är med där hehe) Och ja alltså jag förstår inte varför hon gjort så stora bröst och klippt av sig håret?! undra vad hon sysslar med nu...

svar: Jaha, tandsköterska. Hur lång utbildning är det då? ska du bli tandläkare senare då ir?

2009-04-21 @ 00:07:20
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Betty

svar: Jaha men det är ju bra att det är mycket praktik då! Joo jag förstår att tandläkare är såklart en mycket längre utbildning, men jag undrade mer ifall det var tandläkare du ville satsa på såsmåningom i framtiden eftersom du utbildar dig till tandsköterska:P

2009-04-21 @ 00:42:28
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: hindu times

Åååh jag saknar också Big Brother! Big time!! Jag kontaktade Kanal 5 för något år sedan och undrade varför de inte skulle sända det mer, svaret blev att efterfrågan inte var tillräckligt hög. Det förstår jag inte riktigt, jag trodde BB var jättepopulärt? =/ Haha Jessica var också min favorit, wild and crazy..

2009-04-21 @ 07:17:30
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ja, att de la ner Big Brother är tidernas största miss. Jag var väl typ 9-10 när det började.. och mina föräldrar hatade att jag kollade på det, men det gick inte att sluta! Jessica var helt klart den bästa någonsin! Sparade alla bilder på henne från BB's hemsida i datorn. Haha. Men nu ser hon ju som sagt inte riktigt lika bra ut längre..

2009-04-21 @ 07:33:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe jag brukar springa på Jessica när jag är o handlar. Nu är det iofs ett tag sen så hon kanske har flyttat. Hon har ju iaf man o barn nu o så började hon hänga mycket hos jehovas vittne.

2009-04-21 @ 19:31:37
Postat av: Mira

Big Brother var fan det bästa programmet någonsin. Jag såg alla säsonger and loved it! Som du säger, intrigerna och festandet... Skulle kapa av min arm för att få se en säsong till.

2009-04-21 @ 21:14:03
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Alltså, seriöst.

Är Paow & Kissie dina största idoler eller? Verkar så. Du gör samma smoothie som Kissie, och skriver samma inlägg om BB som Paow. Lägg ner med hela wb-grejen. Just cut it! Sånt där irriterar mig. Lägg ner, och var dig själv istället. MORR!

2009-04-21 @ 21:26:50
URL: http://cornelialindbom.blogg.se/
Postat av: Josie

Cornelia: Haha, har du nåt allvarligt fel eller? Verkar så. Sen när blev det wannabe att blogga om samma saker i bloggvärlden?! Face it: ALLA GÖR DET NÅGON GÅNG! Och det är knappast för att kopiera någon för de är ens största idoler. Omg, det är bara en smoothie, och det är bara ett tv-program!!! Geez...

2009-04-21 @ 21:42:58
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0