Fett eller hår, that is the question


Sure, tjejen på bilden har snygga ben (om än något för smala, så smala vill jag inte ha) men lägg märke till vad mycket hår hon har på armarna! Jisses. Där ser man verkligen en bieffekt av vad svält gör med kroppen. När det inte finns något fett som håller kroppen varm ökar istället kroppsbehåringen för att försöka hålla oss varma. Nog för att jag tycker att jag har mycket hår på armarna redan (som en karl för fan) men det är ingenting mot hennes varulvs-armar. Inte snyggt.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Nej hellre lite extra fett än aphår, ew usch!

2009-04-02 @ 18:06:54
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag hade en kompis som hade bulimi. Hon blev faktiskt värsta varulven, det var riktigt äckligt. Det plus att hon var så mager var ingen trevlig syn. Jag skulle dö om jag fick ännu mer hår, är redan nog hårig så det räcker :P Verkligen inte värt det!

2009-04-02 @ 18:24:22
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0