Bullshit

Nu ska jag göra något jävligt skönt som jag gör alldeles för sällan. Nämligen ta en lång dusch, tvätta håret ordentligt med mitt Sebastian shampoo och massera in en väldoftande hårinpackning som skall få verka några timmar. Att hoppa in i duschen en snabbis enbart för att rengöra los bodys är inte riktigt samma sak som denna deep-cleaning procedur. Så I´m gonna love it.  

(Men vem fan bryr sig? Vem fan bryr sig egentligen om att jag ska tvätta håret nu? Inte en endaste jävel. Nä, det är sånna här typer av blogginlägg jag finner ytterst meningslösa och jävligt skittråkiga. Då ger jag hellre fan i att blogga överhuvudtaget. Det här kändes inte bra. Det här kändes bara skitlöjligt..)

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

jag brydde mig. tvätta håret är en viktig del av ytligheten.



:) btw, läste din blogg som fan i somras, tappa bort den, och hittade hit till din nya!

2009-03-03 @ 18:15:20
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0