FAT

Jag är så jävla äcklad just nu att jag skulle kunna gå och spy direkt alltså. Jag har mina hårdbrödmackor uppe i halsen, helt seriöst. Anledningen? För att 3an visar ett så sjukt vidrigt program som heter Generation fett, som handlar om en äckligt fet kvinna som, hör och häpna, vill bli ännu fetare. Hon vill bli världens fetaste kvinna! Hon är inte ett dugg orolig över att dö på kuppen, utan vill bara pleasa sin sinnessjuka man som älskar att fota feta kvinnor. Ju mer fett, desto bättre. Jag vet inte vad jag ska säga. Det är så sjukt. Och jag är så äcklad.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Eeww snacka om att jag fick motivation till att hårdbanta nu. No excuses.

2008-10-15 @ 22:36:23
URL: http://pasia.webblogg.se/
Postat av: Annie

Det låter onekligen äckligt!



Men egentligen är det ju lika äckligt och ohälsosamt med en redan underviktigt person som vill bli ännu smalare. Smalast i världen o skiter i om hon dör pga det.

2008-10-20 @ 15:53:39
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0