Kickin´ass on the wild side

Hahahaha. Shit, jag garvar redan innan jag berättat för er om den så kallade efterfesten i lördags. Vid två(?, fråga inte mig, jag var full..) tiden kom vi på den badass idéen att hänga med två rockers ut i bushen för att efterfesta. Vi tog en taxi ut i skogen och hamnade i deras "fräscha" lya där vi lyssnade på Backyard babies och drack hembränt (okey, ena rockern drack hembränt..) Max 40 minuter senare hade vi dock lessnat och kände för att dra hem, dock utan taxi den här gången. Hajar ni hur jävulskt kallt det var ute den tiden på natten?! Där fick vi för att vi kaxat oss. Och där fick vi för att vi "bara lever en gång".

Med efterfesten festade vi i tio timmar den kvällen. Så jävla rock ´n roll.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det vore skitroligt ju! Ni är alltid välkommna om ni vill :) nu ska jag ut och övningsköra lite, wish me luck!

2008-10-20 @ 17:11:14
URL: http://annecarolineeriksson.blogspot.com
Postat av: Sofia

haha så sjukt kul:P å jag som ville på en annan efterfest, men nädå ;)

kallt va de som fan, å rädd var jag med:P

2008-10-21 @ 00:33:56
URL: http://rosesrred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0