Just look at yourself, do you like what you see?

Ibland hatar jag mig själv för att jag lever ett så bekymmerfritt liv. Jag hatar mig själv för att jag har det bra medan andra lever i skiten. Jag är glad och tacksam över vad jag har, men jag tycker fan inte att jag förtjänar det. Vad har jag gjort för att leva i överflöd? Visst finns det personer som har det ännu bättre än jag. Sjukt mycket bättre. Men jag har tillräckligt. De finns personer som inte har någonting. Inte någonting överhuvudtaget. Jag har aldrig behövt kämpa särskilt för att få vad jag vill, eller kämpat för att ha det bra. Jag har aldrig upplevt riktiga motgångar. Jag har fan aldrig behövt känna känslan av att vara riktigt misslyckad. Det har alltid funnits okomplicerade sätt att gå tillväga i de få, små nedförsbackar jag åkt utför. Jag är egentligen en bortskämd snorunge. Helvete. Jag hatar mig själv.

Kommentarer
Postat av: hindu times

sv; haha, sorry om jag nu avslöjade vinnaren för dig! oops ;P



jag känner lite som dig också. jag är också en bortskämd snorunge som typ aldrig behöver kämpa för någonting. men det kommer nog, när man blir vuxen.. höhö. låter så avlägset, vuxen.. men man är ju typ där :O

2008-10-02 @ 10:48:49
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Söderström

haha.. om du är missnöjd över att ditt liv är problemfritt ska du träffa mig, då kommer ditt liv bli ett helvete..

2008-10-02 @ 13:59:07
Postat av: Josie

Vilken jävla tur att vi bor 98 mil ifrån varandra, för att träffa dig är det sista jag vill, Jens Mikael Söderström.

2008-10-02 @ 14:35:52
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: michaela

Jag skulle vara glad om jag fick chansen att leva så. men samtidigt inte. av anledning till att jag inte hade varit den jag är idag om jag inte hade gått igenom allt jag gjort

2008-10-02 @ 17:43:36
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0