Those pussycats

I natt höll mina tre "underbara" katter mig vaken till klockan två. Och jag skulle kliva upp halv fem. Alltid lika roligt att tvingas lyssna till catfights. Literally. Slängde ut idioterna, men vaknar av att ena puckot klöser som fan på dörren i ivriga försök att ta sig in igen en timma senare. Ja, jag älskar verkligen mina katter. Den ena klöser sönder tapeterna på väggarna, den andra leker med allt som rör och inte rör sig, den tredje snarkar, och alla spyr de hårbollar, äter som hästar, mjauar mitt i natten och kraffsar sönder stängda dörrar. Men, inte ens jag ta ifrån dem att de ju är söta iallafall.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Åh, men kryp är riktigt snuskiga ja.. dock tror jag att jag klarar spindlar bättre än maskar. Men man vill ju helst skippa allt :D haha

2008-12-29 @ 14:19:24
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0