WILD & FREE

Det första jag tänkte när jag vaknade imorse var "nejfan, jag är bakis", varpå jag desperat försökte somna om för att slippa känna av skiten. Nu har jag legat i soffan hela dagen och, pluggat i och för sig, men också mått som en säck med möglig potatis. Jag är sååå seg, haha. Efter hemmamatchen igår lyckades Camilla övertala oss (inte för att det var ett särskilt svårt jobb) att hänga på ut så vi trampade hem i snöstormen för att byta om och drog sedan på Heidi´s och drack shots för 10 kr. Jag har nog sagt det förr men jag kan inte låta bli att säga det igen för det är så sjukt vad billig alkoholen är här i Danmark i jämförelse med Sverige! Du kan f.x få en 3 liters vindunk för 99 kr, liksom. Efteråt mötte vi i alla fall upp några till från laget på Bodegan och hängde där ett tag, sedan gick vi vidare på ett annat ställe där vi dansade till klockan halv 5 imorse.
 
ÅH VAD JAG HAR SAKNAT ATT DANSA, JAG HADE VERKLIGEN SÅ JÄVLA KUL!!! Släppte loss totalt till musiken och kände mig som Serena Van Der Woodsen på dansgolvet, haha. Hade en riktigt rolig kväll och måste ge all cred och kärlek till Camilla som är en så underbar tjej. Hjärtat på rätt plats och utan henne hade tillvaron här helt enkelt varit lite tristare.

Kommentarer
Postat av: Sandra e

Låter kul det vännen <3 puss

2013-01-28 @ 00:50:00
Postat av: M

Men alltså kan du SLUTA VARA SÅ JÄVLA SNYGG KVINNA!!!!

Svar: MEN DU DÅ SNYGGJÄVEL!!!!! <3
Josefine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0