SPIKAR

 
Efter 1 års dregglande är de äntligen i min ägo, mina första par Jeffrey Campbell Lita's. Minns när Kenza köpte sina Spikes förra året, hur brutalt avundsjuk jag var, och hur less jag var när de sedan var utsålda exakt överallt. Lyckades aldrig få tag i ett par, sedan glömde jag bort dem, haha. När jag sedan upptäckte att en butik här i Odense säljer Lita-modellen i några olika mönster och färger fick jag upp ögonen för dem igen, och jag har varit där flera gånger och testat dem. Kan bara hålla med Kenza, de sitter så jävulskt bra på foten! Blev överlycklig när jag fick dem i födelsedagspresent av gubben, tack min älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Har ett par Lita's, de med spets - och det är verkligen så jävla "bekväma" klackar!! Helt sjukt. Har även två par sandaler från JC och även dem sitter så jävla bra

2013-01-09 @ 21:39:16
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/
Postat av: Michaela

Svar: Hann bara använda mina två gånger. De passar inte så bra nu under vintern med tanke på att de ser så somriga ut. Man känner ju sig dessutom som en amazon-kvinna när man har dem, vilket alltid är ett plus! Benen blir ju killer.

Ja jag blev helt kär i skorna! Med tanke på det låga priset lär man väl inte kunna överanvända dem, men då var det ändå värt att köpa dem.

2013-01-10 @ 13:32:24
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0