LÖRDAGKVÄLL

Langar ett blogginlägg såhär en lördagkväll. Har ändå inget bättre för mig och när man nu för tiden lever det glassiga livet utan jobb är ju inte helgen direkt något speciellt i alla fall. Hela veckan är som en enda lång lördag, haha! Jeppe är i alla fall påväg hem från sin bortamatch i København, som jag tyvärr såg att dom torskade, och jag slöar bara i soffan och väntar på honom. Tidigare idag drog jag iväg på gymmet och brände lite fett på löpbandet. Blev 30 minuter och sedan liten mage på det. Hann inte mer för gymmet stängde, men känner i alla fall att det går lättare att springa nu, min kondition har verkligen förbättrats.
 
Nu när vi har flyttat har jag egentligen närmare till ett annat, mindre Fitness World inne i stan, men jag kände redan efter ett besök att jag inte gillade lokalen och maskinerna där, då det är betydligt mycket mindre och äldre. Är dessutom alldeles för nerkärad i det gamla gymmet, som är 3 gånger så stort och supernytt och fräscht. Löpbanden har ju fan inbygd tv som man kan glo på medan kalorierna ryker, love that. Att det tar 15 minuter att cykla dit jämfört med de 5 som det tar till det inne i stan, är det LÄTT VÄRT. Kvalitet före kvantitet, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0