KAMOUFLAGE

 
Köpte världens coolaste jacka inne på Topshop under mellandagsrean. Har länge velat ha en kamouflagemönstrad jacka och när jag såg denna tvekade jag inte en sekund. Pälskragen, och det faktum att hela jackan är fodrad med fuskpäls, gör den bara ännu snyggare och det bästa är att båda är avtagbara. Plockar jag bort dem har jag en perfekt vårjacka. Nu värmer dock pälsen hur skönt som helst. Originalpriset låg på 900 DKK, men jag gav 450 för den ≈ 540 SEK.
 
Jag brukar suga hårt på rea-shopping men i år har jag fan lyckats. Två jackor till priset av en, och dessutom på 50% off, är fan inte illa pinkat. Dessutom shoppade jag ett par svarta mini Uggs på halva priset dagen innan, ba wohoo! Ugg Australia rear aldrig ut sina boots annars, så tro mig om jag blev glatt överraskad när jag upptäckte att en av de 50 stycken skobutikerna här i Odense gjorde det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0