HEY GUYS

 
Lade märke till att blogg.se uppmärksammat mitt inlägg "Go green" idag, vilket gjort att en hel del nya läsare hittat hit. Fan vad kul, det var på tiden. Som jag har väntat på att få se ett av mina inlägg där på sidan, haha. Lägger ju ner en hel del tid och energi på mina inlägg så det är klart att man blir glad när man får cred och respons. Hade varit så sjukt mycket roligare att blogga om man fått lite kommentarer annars också. Ofta känns det som att folk bara läser utav ren nyfikenhet och inget annat, och det får mig att vilja skita totalt i det här. Dock är jag ju alldeles för bloggkär för att kunna lägga ner helt och hållet. Jag älskar att skriva och fota fina bilder och därför är en blogg helt perfekt att ha för att kunna dela med sig utav sina intressen. Som sagt, jag önskar bara att man fick lite mer respons. Det hade gjort det hela så jävla mycket roligare.
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så mkt, jag får prova mig fram ^^

2013-01-30 @ 22:07:45
URL: http://misstj.blogg.se
Postat av: Michaela

Det tycker jag bara blir tråkigare och tråkigare! Att man ser på statistiken att många läser men INGEN kommenterar. Det är ju hur trist som helst att blogga då - responsen är ju faktiskt halva grejen.

Lite av den anledningen jag nu testar på "vimedbarn.se"-sidan. Har skrivit några få inlägg, men får redan kommentarer OCH har bra mycket fler läsare. Önskar att jag hade kunnat få det via blogg.se också!

Svar: Vad roligt för dig att du känner att du får ut mer av bloggandet på "vimedbarn.se", hoppas att du får mer inspiration nu. Egentligen bör jag kanske byta portal också, blogg.se är så överpopulär att man "försvinner" i mängden, känns det som. Men jag vet inte, jag har ju bloggat här sen jag startade (bortsett från en kortare tid på devote) så det känns konstigt att starta upp någon helt annanstans. Måste sova på saken, haha.
Josefine

2013-01-30 @ 22:52:36
URL: http://vintagemom.vimedbarn.se/
Postat av: Michaela

Svar: Ja blogg.se är egentligen den ultimata plattformen! Får panik nu när jag inte kan pilla med designen hur jag vill. Men med tanke på att jag vill blogga mer om graviditeten och efter graviditeten så känns den här sidan bättre. Här får jag liksom kommentarer och tips! Är så svårt att veta vilken plattform som gör sig bäst för en själv haha!

Svar: Jag förstår precis vad du menar, det är på två vis det där. Jag vill också kunna leka med designen, särskilt nu när jag går en kurs i webbdesign, men lika viktiga är ju läsararna + kommentarerna. Äh, jag ska faktiskt googla runt lite och se om jag hittar någon annan plattform som faller mig i smaken, om inte stannar jag väl kvar. Vet du förresten hur du fungerar om man köper sin egna domän?
Josefine

2013-01-30 @ 23:22:53
URL: http://vintagemom.vimedbarn.se/
Postat av: Kaffehörnan

Vad kul dom höjde dig, synd dom ej kommenterar

2013-01-30 @ 23:44:11
URL: http://kaffehornan.se/
Postat av: Sofie Karlström

Snygg blogg! Håller med om vad du skriver, kommentarerna är ju typ halva grejer, interaktionen. När det gäller design kan man väl gå in i stilmallen/kodmallen och ändra ganska mycket med lite html-kodning? Kram! Lycka till med bloggen och livet.

Svar: Ja det kan man självklart, tycker sådant är riktigt kul. Tack och tack, och detsamma :) Kram!
Josefine

2013-01-31 @ 09:00:42
URL: http://karlekskrigare.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag hade ju egen domän förut, men den kopplades ju till mitt Spotlife-konto och sen till mitt blogg.se-konto. Så jag loggade liksom in på samma ställe som förut, bara att min adress var .se istället! Annars kan du ju bygga upp en hemsida från grunden, har försökt läsa på hur det där fungerar. Men är inte så duktig på sånt!

Svar: Okej, då förstår jag hur det fungerar. Allra roligast hade såklart varit att bygga upp en egen hemsida helt från grunden, får se om jag kanske klarar av det så småningom efter kursen.
Josefine

2013-01-31 @ 10:56:02
URL: http://vintagemom.vimedbarn.se/
Postat av: Sandra Eriksson

Hej! Du ha så fin blogg så!!:) gärna lite mer bilder på dej och Daisy ;) puss Sandra

Svar: Okej babe, det kommer! :D puss på dig
Josefine

2013-01-31 @ 12:03:31
Postat av: jossan

Självklart är det ju alltid roligt med bra respons på inläggen, det är jag säker på att nästan alla tycker som bloggar! :)
Himla bra bild!

sv: Åh,tack!
Ja, jag förstår nog vart du menar, fast egentligen är båda ''plupparna'' lika stora :) Ja då kan du tänka dej hur ont det gjorde att ta två, där längst upp på örat gjorde det nästan ännu lite ondare tycker jag :o Men somsagt, snyggt är det ju! ;)

2013-01-31 @ 17:04:33
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0