EN NY START

Nä, nu är det fan dags att kicka igång den här bloggen igen. Nytt år, nya tag! Eller vad säger ni? Har hänt en hel del sedan sist och för att lägga allt det gamla bakom mig har jag raderat en hel del blogginlägg som ni ser. Vill inte längre ha någonting med den skiten vi levde i de två sista månaderna av 2012 att göra. Jag och gubben har flyttat till en egen lägenhet nu, en superfin 2:a inne i stan där vi trivs fantastiskt bra. Äntligen har vi det vi kan kalla vårt eget, vårt hem där vi gör vad fan vi vill. Det är svårt att med ord beskriva den lättnad vi känner, men jag tror att ni förstår själva. I alla fall, bilder på vår nya sekelskiftslägenhet kommer framöver!
 
Håller på att ändra min design för stunden, så räkna med att bloggen eventuellt kommer att se lite knasig ut till och från. Hörs snart igen!
 

Kommentarer
Postat av: Liz

Vad glad jag blir för eran skull :P och vad kul att du är tillbaka :-)

Svar: Tack! :)
Josefine

2013-01-02 @ 20:59:15
Postat av: Michaela

Åh vad kul för er!! Och vad kul att du kommer igång med bloggen igen. Själv vill jag bara ge upp bloggandet haha

Svar: Tack, kul att höra! :) haha jag förstår hur du känner dig, men jag tycker verkligen inte att du ska ge upp. Du vet vad jag tycker om din blogg!
Josefine

2013-01-02 @ 22:33:04
URL: http://michaelamadhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0