ROCK BY SWEDEN

Det här underbara armbandet fick jag i födelsedagspresent av Jeppes föräldrar förra året. Låter sjukt länge sen men det är ju faktiskt inte, haha. Knappt två månader sedan bara. Det kommer i alla fall från Laila Bagges kollektion Rock by Sweden och jag älskar det! Blev så sjukt glad för det är verkligen precis min smak. Jag passar bäst i silversmycken och jag har ju en förkärlek till dödskallar som ni vet. Dessutom älskar jag Lailas smycken, skulle vilja ha det mesta faktiskt. Har ni sett hörlurarna? Så jävla balla!

Idag har jag och Jeppe varit på IKEA en sväng, köpte värmeljus och en kruka till min stora orkidée. Tycker att det är så roligt att dra dit och strosa och köpa med någon liten grej. När man bodde hemma och åkte på IKEA i Sundsvall blev det ju alltid en heldag och visst kan det vara kul också, men det är ännu roligare att ha IKEA bara 10 minuter bort. Sverige ♥ haha.

Kommentarer
Postat av: Mia Olofsson

Vad glad jag blir att du gillar det. Jag tycker att det passar dig perfekt. Puss och kram

2013-02-12 @ 09:39:30
Postat av: Michaela

Älskar också att bara strosa på IKEA! Vi har det en kvart bort ungefär och jag har alltid ett sug efter att åka dit och bara gå runt och kolla haha. Min sambo är inte lika glad i tanken dock.

Jag har en massa Rock by Sweden-smycken. Två armband, ett halsband, en ring och ett par örhängen om jag minns rätt! Funderar faktiskt på att sälja alla förutom örhängena. De ligger bara och skräpar :(

2013-02-12 @ 09:43:33
URL: http://vintagemom.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0