FLATFORM LACE UP PUMPS

 
Fick en trevlig start på denna fredag då postgubben plingade på dörren med ett paket till mig. Mina skor från Topshop hade kommit! Vita tygskor inför våren är ju ett måste och tänk vad snygga dessa kommer att bli till ett par slitna jeans och en sportig top, a´la dem som finns på Gina just nu. Jag hade tänkt köpa ett par låga Converse inför våren men jag struntar nog i det nu, de här är fan coolare med platån. Dessutom var de billiga, 24 pund bara. Punden är ju så låg för tillfället så hela kalaset landade på strax över 300 kronor bara, med frakten inräknad. Kap!
 
Nu ska jag bege mig mot gymmet för lite cardio och sedan blir det hem igen för att plugga. Gubben spelar borta ikväll så jag har massor av tid för skolböckerna, huhu. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0