GOD MORGEN

 
God morgon på er. Inte ofta jag drar iväg ett morgoninlägg här, men då jag inte hann blogga något igårkväll fick det bli kompensation för det nu. Dock bara en kortis, för jag ska strax kila iväg och käka frulle. Jag bakade tékakor igår, do I need to say more? Annars uppskattar jag bloggare som uppdaterar på morgonen, då jag oftast brukar surfa in efter något att läsa direkt när jag vaknar.
 
Igår var Jeppe och jag på IKEA i alla fall och köpte lite inventarier till rummet. Det som fick följa med hem var en ny madrass till sängen som inte sticker ut 1 dm på varje sida, ett överkast samt 3 prydnadskuddar, krukor till mina underbara orkidéer, en gardinstång så att jag ÄNTLIGEN kan sätta upp gardinerna, samt en mysig fårskinnsfäll. Nu börjar vårt sovrum verkligen likna något. Blev betydligt mer hemtrevligt nu. Och ju finare det blir, desto snarare ska ni få se lite bilder härifrån också. Vem vill visa upp en lägenhet som är kal och opersonlig liksom? Nä, tékakor var det ja!

Kommentarer
Postat av: NUTELLAS

Hej, åh vad kul! Du måste bara testa denna den är så sjukt god! Jag lovar att du inte kommer att ångra dig ;)

PS. Hör gärna av dig när du bakat den för lite respons!

2012-09-04 @ 11:55:40
URL: http://nutellas.spotlife.se
Postat av: Michaela

SVAR: Yes, det gjorde vi! Så värt det. Jag är inget större fan av julen (och har inte varit det sen mina föräldrar separerade för 8 år sen). Så jag ville fly undan med honom istället och det var så mysigt!

Vi var där 23-27 om jag minns helt rätt. Den 24e är alla butikerna öppna som vanligt, eftersom man firar jul den 25e där! Däremot var verkligen ALLT stängt den 25e. Så det får man räkna med. Men vi valde att mysa på hotellrummet och ta världens längsta turist-promenad istället :) Den 26e är det 'Boxing Day' vilket betyder att alla butikerna öppnar igen och det är CRAZY rea. Och då menar jag verkligen CRAZY. Var typ kö in till butikerna.

Rekommenderar verkligen att åka dit över julen. Hur mysigt som helst!

2012-09-05 @ 00:44:08
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0