Fitness World

 
SIGNADE UPP MIG PÅ FITNESS WORLD INNAN HELGEN, som är en av Danmarks största gymkedjor. Bara här i Odense finns 6 stycken gym och det närmsta ligger cirka 5 minuter med bil från oss, vilket råkar vara det största och nyaste av dem alla. Hade satt dagens datum som första träningsdag, och bokat in Zumba som första träningspass. Jag tycker gruppträning är så mycket roligare än att gymma på egen hand, då du blir oerhört peppad av framförallt instruktören men även de andra detaltagarna. Zumba hade jag dock aldrig testat på förrut, däremot bara hört en massa bra om.
 
Well, jag kan säga som så att skrattat så mycket under ett träningspass som jag gjorde idag har jag nog aldrig gjort förrut, och jag tror att Nathalie håller med mig när jag säger att man kände sig så fruktansvärt ful. Jag har ingen vidare kordination, och jag är ingen "Americas next dance crew" direkt, så jag hade brutalt svårt att hänga med intruktören i de olika move:sen. Självklart ledde det till massor utav skratt så jag kan inte påstå att jag hade annat än skitkul. Sedan tror jag dock att ju fler gånger man testar desto mer kommer man att lära sig och därmed kunna hänga med bättre. Men imorgon blir det ett pass DanceFit istället, som är mer dans och mindre höftrullande. Tror det kommer bli snäppet bättre för mig, haha!

Kommentarer
Postat av: Michaela

SVAR: Skulle inte förvåna mig om en butik i Danmark hinner före en öppning i Stockholm! Cos är ju en av H&Ms andra koncept och den fanns i Köpenhamn innan den kom till Stockholm :)

2012-10-16 @ 01:36:25
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0