i need an eight day of the week

image description

image description

image description

image description


Har haft en sjukt skön helg, vilket jävla väder!✌ fick sluta tidigare från kursen i fredags så jag och gubben käkade årets första mjukglass ute och njöt av det faktum att det äntligen kändes precis som sommar. På kvällen hade Jonna bjudit oss på fest på Terrassvägen hos Heidi och Kim så vi tog med några cider och drog dit. Var ett bra tag sedan vi festade så det var riktigt kul. Hängde även med ut på krogen och även där var det riktigt nice, går ju ut ganska sällan nu och då blir det tusen gånger roligare när man väl gör det. Trust me I know, haha. Hann med både Olles och Harrys men Harrys var sjukt mycket bättre as usual.

Lördagen spenderades först hos min kusin som konfirmerat sig, och sedan ute i solen på Nötbo. Söndagen likaså, först solade vi på våran strand och sedan tog vi en springtur i skogen vilket var min första sedan jag överansträngde vristen och fick ont så fort jag satte ner foten, buhu. Dock har jag hållit konditionen uppe genom att köra crosstrainer istället så löpningen gick hur bra som helst, så skönt att man äntligen skaffat sig lite kondis! På eftermiddagen åt vi middag på Il Romanos med min familj eftersom det var morsdag nomnom, sedan bjöd mormor på fika.

Nu har en ny vecka på kursen startat så jag är ganska busy mellan o9-16, men jag bloggar när jag känner att jag har tid och lust. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0