make the rest of your life the best of your life

image description

image description


Idag har varit en effektiv dag, har fått mycket gjort känner jag. Har dels varit på Arbetsförmedlingen för tydligen kan jag ha rätt till mer ersättning från Försäkringskassan varje månad och det tackar man ju inte nej till. Måste fixa med lite papper och skicka in till a-kassan bara. Har även gjort ett besök på Studie+ och Lärocentrum, är så sugen att börja läsa något på distans som jag nämnt tidigare och nu tror jag att jag äntligen kan ha hittat det jag vill plugga. Ska skicka in ansökningspappren imorgonbitti! Jag och gubben har även skogsvandrat någon kilometer på eftermiddagen eftersom övriga dagen regnade bort och vi inte velat springa ute. Efteråt käkade vi världens godaste middag, varsin extra stark (stark mat ökar precis som kanel förbränningen vilket är skitbra om man vill gå ner i vikt) box 10 med räkor och cashewnötter - MUMS!!

Imorgon blir det jobb 14-21 och innan det blir det fett med träning👍.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du gå ner i vikt? You're already tiny girl!

2012-05-09 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0