like everyone, trust no one



God morgon! Redan torsdag idag, den här veckan har bara försvunnit alltså. I måndags kändes det som lördag och i tisdags hade jag söndag, dels pga att jag jobbade hela helgen och dels pga Valborg. Så imorgon är det helg igen, soft ju. Igår körde jag och gubben en massa sprintar i världens spybacke så idag har jag sjuk träningsvärk i mina ljumskar. Sist jag hade träningsvärk kunde jag inte gå på 4 dagar och jag dör fan om det sitter i lika länge den här gången. Fast man vet ju att det beror på någonting bra. På eftermiddagen sen åkte vi till Kroksta på kalas eftersom Jeppes mamma fyllde år. Hon fick en inpackning frå Redken av mig och Jeppe, en sån där dyr grej som man inte unnar sig själv. Hon hade bakat massor av go´fika men jag försökte att inte käka alltför mycket, håller igen på sockret nu.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, har inga planer förutom att träna. Dock blåser det så jävla mycket så det är förmodligen inte speciellt skönt ute ;/

XOXO

Kommentarer
Postat av: sara

solar du solarium eller smörjer in dig med brun utan sol?? :) så fint brun jämt

2012-05-03 @ 11:40:59
Postat av: Josie

Sara: tack! smörjer in mig med brun utan sol när jag orkar :)

2012-05-03 @ 13:44:56
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va fina ni är tillsammans :) kram Sandra

2012-05-03 @ 18:50:43
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du får en bra helg, endast några få dagar kvar nu! Sen kan man slappna av!:D

2012-05-03 @ 23:13:38
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0