i heard she was born naked, that slut

image description

Har beställt lite badkläder från Nelly, bland annat den här baddräkten från Vitamin A. Jag hoppas att den passar för den ser så grymt snygg ut på bilden. Tycker det är lika svårt inför varje sommar att hitta en bikini som passar och sitter snyggt, är så jävla kräsen. Vill ha något coolt också vilket jag aldrig brukar lyckas hitta. Slutar alltid med att jag köper en mainstream bikini från H&M bara för att det inte finns några andra i den här stan och för att det är så svårt att beställa utan att ha provat. Men nu drog jag en chansning på den här baddräkten bara för att den är så sjukt snygg!

Snälla passa✌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0