your hugs are my favourite

jag idag!


Hej bejbs. Idag har det varit helt galet väder ute så jag och min kusin Ewe drog ner på stan för att checka läge' i affärerna. Hittade en del fina plagg men min plånbok tillåter ingen shopping just nu så köpte ingenting. Var förbi Angelica på Attityd och fick lite råd kring mitt löshår i alla fall. Ska testa att tvätta mitt eget hår med en nyansering från Goldwell som heter REF, den tar bort guldiga pigment så att håret upplevs ljusare och askigare, och beroende på hur resultatet blir då ska jag eventuellt lägga på samma skumtoning på lösbarret. Hoppas det kommer funka, är så sjukt taggad på att sätta in det nya håret nu. Mitt gamla ser ut som ett djur, kan bara ha det uppsatt i en knut.

Efter att vi varit på stan åkte vi ner på arenan för att kolla på gubbens match, även moster och resten av familjen Söderberg joinade. Tyvärr blev det ingen vinst men dom har ny match imorn så får hoppas att det går bättre då. Efter matchen åkte jag och Jeppe till mamma och blev bjudna på käk. Just nu kollar vi Gladiatorerna och väntar på att efterrätten ska stelna, jag har gjort Kokospannacotta med tropisk frukttopping ;)

Ha en soft lördagskväll!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker du borde visa bilder på lägenheten din :)

2012-03-17 @ 22:04:54
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Sandra

svar: cool! :)



Nah, bytte till wordpress så det är deras mall från början, sen har jag typ ändrat några små detaljer :) Är inte riktigt klart än, ska försöka knåpa ihop en stilren header och ha också.

2012-03-17 @ 22:40:41
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Michaela

Snygga du!

2012-03-18 @ 01:36:15
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0