a beautiful thing is never perfect


Har fått en del efterfrågningar om att visa bilder på min lägga så jag fotade några lite snabbt med min iPhone tidigare idag för att visa er hur det ser ut här. Inga märkvärdiga pics men ni ser i alla fall.

Jag och gubben bor väldigt litet för två pers, eftersom han flyttade in i min lägenhet där jag planerat att bo själv, men vi trivs skitbra. Lägenheten är jävligt fräsch då den är nyrenoverad och då vi är de första som bor här efter renoveringen. Allt är splitternytt och jag älskar trägolvet och de vita väggarna. Tyvärr är hyran rätt hög för en lägga på 21 kvadrat och vi är måttligt trötta på att bädda ut soffan varje kväll (ge oss en säng ffs, haha) så självklart blir det något större så fort vi vet var gubben ska spela nästa säsong, men fram tills dess blir vi kvar på Nygatan 50.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Michaela

Väldigt fint i alla fall!

2012-03-29 @ 05:57:55
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: tessi

förstår att det blir litet för två, men sjukt bra planlösning ändå! jättefint :)

2012-04-10 @ 22:20:24
URL: http://teeres.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0