your shirt have to go, but you can stay

 

Har haft en superbra lördag! Klev upp i tid och tog en morgonpromenad (har blivit lite av en rutin som ni märker) och sedan ringde min kusin Carro när jag precis kommit innanför dörren för att höra om jag hade lust att hitta på något. Så när jag hade duschat och fixat mig åkte jag dit och hälsade på henne och hennes underbara kissemissar. Hon har två heliga birmor med världens finaste blå ögon, man kan inte annat än kära ner sig. Var så kul att hälsa på dem igen, var alldeles för länge sedan sist. När jag fått pussa på dem promenerade vi in till stan och kikade lite i affärer, köpte ett nagellack från Essie i en superfin aprikos färg som kommer vara grymt snyggt när man blivit lite brun. Ska visa bild imorgon. Efter stadsbesöket kom mamma och pappa och hämtade mig och sedan åkte vi ner på arenan för att kolla på gubbens match. Dom vann med 2-0 så blir ny match imöra, feeett bra.

 

Just nu chillar vi i soffan med ett glas vin (jag alltså) och har precis ätit grymt god hemmagjord pizza. Blir nog en ganska tidig kväll eftersom matchen börjar 11 imorgon plus att man ska ställa fram klockjäveln en timme.

 

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0